کد خبر : ۲۲۱۱۶۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ ساعت ۱۹:۵۴

روز گذشته
دیدار مدیرکل فنی وحرفه ای خوزستان با اعضای هیات مدیره انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای دزفول

مدیر کل فنی و حرفه ای استان خوزستان به منظور بررسی ظرفیت توسعه منابع انسانی ، آموزشی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول به این شهرستان سفر کرد

روز گذشته مدیر کل فنی و حرفه ای استان خوزستان به منظور بررسی ظرفیت توسعه منابع انسانی ، آموزشی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دزفول به این شهرستان سفر کرد.
در این راستا، جلسه ای 4ساعته به میزبانی انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد فنی حرفه ای دزفول در سالن جلسات آموزشگاه پیشرو ( شرکت پیشرو پرداز آپادانا) ، با حضور عبدالنبی سواعدی مدیرکل فنی و حرفه ای استان خوزستان ، مسعود اوژن رییس مرکز فنی و حرفه ای دزفول، اعضای هیات مدیره انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای این شهرستان، روسای سایر انجمن های آموزشی و همچنین با حضور و میزبانی سعید رخشانفر مدیریت شرکت پیشرو پرداز آپادانا تشکیل شد. نمایندگان آموزشگاههای آزاد فنی حرفه ای دزفول در این جلسه مشکلات موجود در آموزشگاه ها و درخواستهایشان را مطرح نمودند که مدیر کل فنی حرفه ای خوزستان نیز قول پیگیری و مساعدت در زمینه های مطرح شده را داد.
سواعدی و هیات همراه همچنین از مجموعه های شرکت پیشرو پرداز آپادانا در شهرستان دزفول (کاریابی آپادانا ، آموزشگاه آپادانا ، کانون تبلیغات آپادانا) بازدید کرده و از تلاشهای این مجموعه آموزشی فنی و حرفه ای تقدیر نمودند.

برچسب ها: کاریابی آپادانا فنی و حرفه ای خوزستان عبدالنبی سواعدی مسعود اوژن فنی و حرفه ای دزفول سعید رخشانفر